reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Ješková

Alena Ješková

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bežná žena s podobnými radosťami i bolesťami ako každý iný. Pracujem ako lektorka slovenčiny pre cudzincov a nemčiny pre Slovákov. Občas robím jazykové korektúry a niekedy aj prekladám z nemčiny. Vediem redakčný tím časopisu, ktorý som založila. Zoznam autorových rubrík:  ĽudiaRodinaAdopciaLampáreňSúkromné

reklama

Lampáreň

Keď vás cestovanie otrávi. Pozor na Air Slovakia

Alena Ješková

Keď vás cestovanie otrávi. Pozor na Air Slovakia

Nestalo sa to len nám a ani veru prvý raz. Na meškanie lietadla môžu byť rôzne dôvody. Minule pokazené lietadlo, tentokrát preplnený vzdušný priestor kvôli leteckým dňom. Príčiny sú pochopiteľné, avšak nepochopiteľný je prístup spoločnosti ku svojim platiacim klientom. Pravidelne sa stáva – koho z ich cestujúcich sa spýtam, ten mi to dosvedčí – že pasažieri nie sú o meškaní informovaní včas, ale až po check-in v zóne, z ktorej sa už nevychádza von. A to sa mi zdá neseriózne.

  • 2. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 694x
  • 3
Naše úrady

Alena Ješková

Naše úrady

Myslela som, že naše úrady už dobre poznám, a teda neprechovávam k nim ani zvyšné ilúzie. Ale predstavte si, zase som nanovo prekvapená.

  • 26. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu